- esmaspäev- tudupäev
- teisipäev- minu unistuste ameti päev
- kolmapäev- kuulsuste päev
- neljapäev- vanainimestepäev
- reede- gänksteritepäev

ARVUTIMÄNG
Seekordne blogipostitus on programmide ideedest. Minu ideeks oleks teha arvutimäng, kus peavad sipelgad puulehti ja marju ühest kohast teise viima ning süsteeme looma, kuidas seda teha. Mida rohkem leveleid edasi saad, seda raskemaks ja põnevamaks muutuks mäng. Samuti mida kauem sa mängid, seda rohkem võimalusi sul mängus tekib ja nt suurem valik asju, mida on võimalik osta teenitud punktide eest. See oleks siis strateegia mäng, mis on mõeldud kuni minu vanustuele noortele. Tegevus toimuks murul, sipelgapesa ja koha, kust asi tuleb transportida, vahel. Kui ma oleksin meeskonna liige, siis näeksin ma ennast kujundajana ehk.
Kui peaksin tegema mobiilirakenduse, siis teeksin äppi, kust on võimalik vaadata erinevaid soojendusharjutusi, mida enne teatud trenni teha tuleb. Nt kui hakkad jalgpalli mängima, siis näitab soojendusharjutusi lihasgruppidele, mida selle tegevuse juures kõige rohkem kasutad jne. Seda saaks kasutada nii kehalise tunnis kui ka niisama ise trenni tehes.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar